Toimitamme tuotteet tilaajalle 2-5 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. (Jos toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostilla). Kun tilaus sisältää useita tuotteita, pyritään kaikki tuotteet toimittamaan kerralla.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tilauksen arvon mukaan ja ne lisätään laskuun:

  • alle 30€ tilauksessa toimituskulut 6€
  • alle 50€ tilauksessa toimituskulut 10€
  • yli 50€ tilauksessa toimituskulut 0€

Osalla tuotteistamme on rajoitettu saatavuus ja ne voivat loppua varastostamme. Tuotteissa, jotka ovat väliaikaisesti loppuneet, on merkintä ”Tuote tilapäisesti loppunut”.

Ulkomaille toimitettaviin lähetyksiin lisätään aina maakohtaiset postimaksut.

Maksutapa

Vaihtoehdot:

Verkkopankki (Nordea, Osuuspankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Tapiola, S-pankki, Danske Bank, Ålandsbanken tai Handelsbanken) tai korttimaksu (Visa, MasterCard, DinersClub)

Maksupalvelutarjoaja:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland OyEteläpuisto 2 C, 33200 TampereY-tunnus 2196606-6

Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+ppm) 

Verkkopankit:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilaaminen

Tilaaminen tapahtuu Osmia Oy:n verkkokaupan kautta www.osmia.fi.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen osmia @osmia.fi. tai postitse osoitteeseen Osmia Oy, Työpajankatu 2, 00580 Helsinki

Jos olet tilannut pakettisi SmartPOST –pakettina ja tarvitset neuvoa, ole yhteydessä:

smartpost@posti.com

Puhelin 0100 85933
Ma-pe 9-21, la 9-18 ja su 12-18

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Verkkokaupasta yleisesti

Osmia Oy (Y-tunnus 1560382-4) myy tämän verkkokaupan tuotteita. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Myymme tuotteita tilausmyyntinä myös yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.