Maksutapa

Vaihtoehdot:

Verkkopankki (Nordea, Osuuspankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Tapiola, S-pankki, Danske Bank, Ålandsbanken tai Handelsbanken) tai korttimaksu (Visa, MasterCard, DinersClub)

Luottokortit (Visa, MasterCard ja American Express)

Mobiilimaksut (Pivo, MobilePay ja Siirto)

Maksupalvelutarjoaja:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio
740100 Jyväskylä

24/7 palveleva asiakaspalvelu, puh: 020 718 1830.

Tilaaminen

Tilaaminen tapahtuu Osmia Oy:n verkkokaupan kautta www.osmia.fi.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen osmia @osmia.fi. tai postitse osoitteeseen Osmia Oy, Työpajankatu 2, 00580 Helsinki

Jos olet tilannut pakettisi SmartPOST –pakettina ja tarvitset neuvoa, ole yhteydessä:

smartpost@posti.com

Puhelin 0100 85933
Ma-pe 9-21, la 9-18 ja su 12-18

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.