Maksutavat ja maksuehdot
Maksutapa
Vaihtoehdot:
Verkkopankki (Nordea, Osuuspankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Tapiola, S-pankki, Danske Bank, Ålandsbanken tai Handelsbanken) tai korttimaksu (Visa, MasterCard, DinersClub)
Luottokortit (Visa, MasterCard ja American Express)
Mobiilimaksut (Pivo, MobilePay ja Siirto)
Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio
740100 Jyväskylä
24/7 palveleva asiakaspalvelu, puh: 020 718 1830.
Tilaaminen
Tilaaminen tapahtuu Osmia Oy:n verkkokaupan kautta www.osmia.fi.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen osmia @osmia.fi. tai postitse osoitteeseen Osmia Oy, Työpajankatu 2, 00580 Helsinki
Jos olet tilannut pakettisi SmartPOST –pakettina ja tarvitset neuvoa, ole yhteydessä:
Puhelin 0100 85933
Ma-pe 9-21, la 9-18 ja su 12-18
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.